mandag, oktober 26, 2015

Weekend i fest og farver

DSidste uge har været en aktiv og begivenhedsrig uge.
Interessant kursusforløb på jobbet, der har sat gang i tankerne. 
Tupperwareparty, som jeg ikke har været på i mange år, sjovt at jeg stadigvæk kan mangle noget😃
Spisning og film aften med de dejligste kollegaer, så givende at være sammen under mere mere private rammer.
Sidst og ikke mindst fra torsdag -søndag havde vi besøg af Julia og Gitte fra Byens Garngalleri i Randers. De havde en stand på dette års Kreativ messe i Frederica og manglede et sted at bo. 
Vores gæsteværelse var klar og vi må erkende, at denne hobby knytter folk sammen. Det har været sjovt og en stor fornøjelse😃
Messen blev besøgt, denne gang blev oplevelsen en anden, fordi jeg igennem Julia og Gitte fik et indblik i hvor stort et arbejde det er, at have en stand. Egentlig var det planen, at jeg kun skulle kikke, ja det gik så ikke, var da nødt til, at shoppe lidt alligevel.

Nu ser jeg frem til en langt roligere uge😉
  

2 kommentarer:

Ellen sagde ...

Vores uge ligner lidt hinanden. Min har også stået på p-møde, kursus, kollegahygge og messe. Dog har jeg ikke haft fornøjelsen af at have Julia boende, det havde jeg på Fanø for fire år siden og Sidsel Sangild. Jeg fik dog hilst på hende på messen. Dejligt med indkøb. Jeg skulle heller ikke have noget, alligevel kom der lidt med hjem. God dag.

Gitte sagde ...

TUSIND TAK Bebiane ! Vi har haft nogle forrygende dage, og ikke mindst takket være Arne og dig:-) Det var så hyggeligt at bo hos jer. Glæder mig til vi ses igen ! :-)