onsdag, december 31, 2014

Godt Nytår

Et nyt år nærmer sig og vi skal sige farvel til det gamle.
På strikkefronten har det ligget lidt stille og rundt om mig, er halvfærdige projekter, der skal færdiggøres . I det nye år vil jeg fokusere mere på min hobby, tilmelde mig et par workshops og lære nye svære teknikker, det har jeg lyst til.
Ellers vil jeg bare nyde at være sammen med mand, barn og hund og håbe at vi får rigtig mange ture i vores elskede sommerhus.
For det nye år ønsker jeg, at vi kan være ligeså sunde og raske som vi har været i 2014, der er meget at være taknemmelig for.
                       Godt nytår til jer alle.

                     
   

4 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

Tak i lige måde

Anette sagde ...

Tak for indeværende år. Jeg håber vi ses i det nye også. Godt Nytår til dig og dine.

Jane Birke Nielsen sagde ...

Rigtig godt nytår til dig og dine her fra Nordjylland :-)

Merete Sinding sagde ...

tak for mange hyggelige indlæg, det er en fornøjelse at følge med! Rigtig godt nytår