lørdag, juni 14, 2014

En rigtig venskabs-dag



Jeg havde indbudt på strik i det fri og det blev den dejligste dag med "strikkehønsene" som vi blev døbt af min mand.
Jeg er dybt taknemmelig over at jeg kender disse kvinder, vi er sammen omkring vores fælles interesse for pinde og garn. Har kendt hinanden i flere år og er der for hinanden, når livet byder på modgang, men så sandelig også når livet er sjovt og glædeligt.
Tak fordi i kom, tak for de flotte gaver....Anna siger også tak for guf, hun er forøvrigt gået omkuld, træt af at skulle underholde de glade gæster.


 
                         " Den største gave i livet er venskab og jeg har fået det" 
                                        Citat af Hubert H Humphrey 




7 kommentarer:

Lin sagde ...

Ja det er rigtigt nok. Lyder som en fantastisk dag.

Lin sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lin sagde ...

Jeg fjernede kommentaren for det var den samme der kom to gange. Hvorfor???? Et mysterium. God soendag.

Inge sagde ...

Tak for en dejlig dag.

Jeg takker også,for at kender sådanne skønne kvinder.

Glæder mig allered til næste gang vi ses, hvornår det så end bliver. 😄

Kludemutter sagde ...

Selv tak, Bebiane ;)
Måske vi kunne lave en lille strikke klub ?

Tineke sagde ...

Selv mange tak, det var bare så hyggeligt!

Garn, hund & kat sagde ...

hvor er I heldige at have hinanden - savner selv nogle strikkende herlige Q'ere i min nærhed..