lørdag, oktober 26, 2013

Kreativ dag i Fredericia

Lørdagen er tilbragt i Fredericia, har været her før, men denne gang var oplevelsen en anden, da jeg havde Pia med. Pia har jeg lært at kende, på den netop afsluttet efteruddannelse, hun er også en kreativ pige og med et humør, der vil få enhver pessimistisk til at overgive sig.
Pia har aldrig været på kreativ messe og så er det sjovt :-) vi har haft en hel fantastisk dag i hinandens selskab, blandt metervis af garn, perler, stof og papir.
Nu er tid for sofa og afslapningen .........god lørdag til jer alle.


4 kommentarer:

Annette sagde ...

Dejlig messe....mange mennesker gjorde vi ikke lige fandt hinanden...ses nok snart...

amstrik sagde ...

Lyder til i have en dejlig dag, jeg var også afstemmes min søster og en veninde det var helt sikket også en hyggelig tur.

Christina sagde ...

Jeg var også på messen. Mest for at møde Arne og Carlos :-) Kan se du viser lækkert strik fra dem. Hvis du har lyst kan du kigge forbi min blog - måske du kan blive den heldig vinder af deres nye bog :-)
Kh Christina

Helene Toft Thomsen sagde ...

Tip til alle jer strikkeglade. Dansk Mohair har gratis fragt i hele november måned. De har de lækreste mohairgarner.