torsdag, maj 23, 2013

Jeg er her endnu......


Jeg er her endnu, men vi har været godt beskæftiget med denne lille tøs. Anna er nu 16 uger, hun er vores lille prinsesse, hver dag er en fest.
Vi nyder at have hund, den største glæde er, at vores søn kan tåle hende. Rasmus deltager aktivt i pasningen af hende, han er meget arrangeret og tager ansvar.  Jeg er virkelig stolt af ham.
På strikkefronten sker der ikke så meget, lysten og energien har ikke været der, men mon ikke jeg kan tage mig selv lidt i nakken :-)

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Hun er virkelig en skønhed...
Strikkelysten skal nok komme - du skal bare lige have den rette inspiration

Lydert sagde ...

Hvor er hun dog bedårende, jeg kan godt forstå, I er vilde med hende

Lin sagde ...

Du har da ogsaa haenderne fulde med saadan en lille skoenhed.

Anonym sagde ...

nåååå, hun er da superlækkersmækkerdejlig.... Jeg fik heller ikke strikket da jeg fik mine piger. Tror det er alle de nye sjove aktiviteter med hunden.
God weekend
Susanne i Silkeborg

Uldbegavet sagde ...

Hun er simpelthen fuldstændig bedårende. Overhovedet ikke til at stå for.
Skidt med strikningen. Man er ikke forpligtet til at strikke, hvis man ikke har lyst, bare fordi man har en blog. Strikning skal være lystbetonet, ellers kan det være ligemeget.