søndag, februar 03, 2013

Strømpe strikkerier

Sikke en uge.
Influenzaen har hærget i vores hjem, vi var syge alle 3. Det har været en hård omgang, den der var mindst syg, skulle passe de to andre. Vi hjalp hinanden så godt vi kunne, det har krævet en vis overbærenhed, fra os alle.
Nu begynder det heldigvis at gå den rigtige vej.
I dag fik jeg færdiggjort et par strømper, strikket i Opal garn, efter en opskrift fundet hos Drops.
Jeg er slet ikke begejstret, det var slet ikke sådan de skulle være. Nu er der slået op til et par nye, efter at jeg har fået hjælp fra en professionel strømpestrikker :-) ....jeg er langsomt begyndt at finde strømpe-gnisten igen.

5 kommentarer:

amstrik sagde ...

Hej

Ja sygdom er bare træls og det er kun en ting at sige om det, det skal overstået og det er i fart.

Dine strømper, syntes da de er fine, hvad er der galt med dem. ?

Håber du får en god søndag

Hygge-Strik sagde ...

De har ikke den facon jeg efterlyste og så er de for store, pyt lidt store skal hyggesokker vel være:-)

Sidselsidserk sagde ...

Det har vært mange som har vært syke i vinter. Selv har jeg sluppet unna så langt.
Jeg synes sokkene så fine ut jeg:-)

Ønsker deg ei fin uke

Annette sagde ...

Ja, det kan være svært at finde en god strømpemodel/facon.
Håber I kommer godt over influenzaen....

Uldbegavet sagde ...

Godt at i har det lidt bedre.
Strømperne er måske lidt store i skaftet, men ellers ser de da fine ud.