søndag, februar 24, 2013

Agnes trøje

Endelig blev min Agnes trøje færdig. Med en uges influenza måtte den vente til jeg var klar og færdig det blev den altså i dag. Nu skal den vaskes, så hulmønsteret kan komme til sin ret.
Nu skal jeg på jagt efter nogle flotte knapper.

Faktaboks:

Model: Agnes trøje af Lene Holme Samsøe fra bogen Suveræn Strik
Størrelse: S
Garn: 210g Coast fra Garn Garagen. Farve 24
Pinde: Rundpinde nr. 4,5 - 80 cm. Til ærmer er brugt strømpepinde.
Ændringer: Selve længden på trøjen er forlænget. Ærmerne er afkortet og jeg har slået færre masker op til ærmerne. Selve kraven har jeg undladt, den faldt ikke pænt efter min smag.
Hot or Not: Bestemt en trøje jeg bliver glad for, det er en tæt model og det kan jeg godt lide.

10 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Den ser altså overskøn ud:-)

Uldbegavet sagde ...

Den er supersød, den er også på min to-do liste.

Kludemutter sagde ...

En lækker trøje der lige passer til vejret.

Yt.

Trillemor sagde ...

Hvor er den flot Bebiane. Den må du have på, når I henter Anna, så jeg kan se den IRL:-)

Lin sagde ...

Den var vaerd at vente paa hva???? Skoen og meget flot troeje. Godt du er kommet til haegterne igen.

violykke sagde ...

Smart at undvære kraven, det er også den der driller mig.

monaelisabeth sagde ...

hvor er den blevet flot !

Anonym sagde ...

Hvor er den flot Bebber.:-)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Pia sagde ...

Den var vel nok flot. Den må jeg vist se nærmere på.