søndag, december 09, 2012

Varmer det helt rigtige sted

Det er koldt i disse dage og efter mit jobskifte til hjemmeplejen,  har jeg måtte erkende, at det kræver et lidt andet i beklædning. For det første har jeg fået købt mig en dejlig varm hue....og jeg som ellers aldrig kunne finde på, at sætte sådan en på mit hoved.
Nu har jeg strikket mig en varm og farverig halsedisse, perfekt i størrelsen og jeg behøver ikke at skulle tage den af, når jeg skal ind til borgerne.

Faktaboks:
Opskrift: Ridged Lace Cowl (fundet på Ravely)
Garn: 91g  Bomuld/uld købt hos http://frujensensunikum.blogspot.dk/ strikket med 3 tråde
Pinde: Rundpind 5 - 60cm
Hot or Not: Lige som den skal være, sne kom bare an......jeg er klar :-)

4 kommentarer:

Lis sagde ...

Den ser jo også flot ud. Varmen synes at bo i sådan et halsrør. Skøn farve. Passer jo perfekt til himlen på denne årstid.

Kh. Lis

Uldbegavet sagde ...

Den er da sød, dejlig model og dejlig farve og så kommer den ikke i klemme i cykelhjulet som et halsttørklæde kan risikere, (hvis du altså cykler rundt). Farven er yndig.

Susan sagde ...

Uh ha, ja, der er brug for huer, vanter og halsting, for tiden. Dejlig farve, og dejlig varm, ser den ud.

Annette sagde ...

øj, den ser lækker ud... skøn farve også...