fredag, november 09, 2012

Min grønne skønhed

 Må jeg præsentere min dejlige Simplest Sweater i en lettere krøllet udgave, den er ikke helt tør.
 Lige en opskrift jeg kan li´ bare strikke ret rundt og rundt og ganske lidt, der skal syes sammen tilsidst.


Faktaboks:
Model: Simplest Sweater fundet på Ravelry, hvor opskriften er gratis.
Garn:  Ca. 230g Blackhill Højlandsgarn fra Garnudsalg.dk (farven er henad oliven)
Pind: Rundpinde nr. 6 i dobbelt tråd.
Hot or Not: Jeg er vild med den, den er dejligt let at lave og skøn at have på.

9 kommentarer:

Annette sagde ...

Hvor ser den dejlig ud - enkel og lækker...og sikke hurtig du har været - men p 6er nu heller ikke værst...
Gratisopskrifterne på Ravelry er ofte meget fine...
-

Kludemutter sagde ...

Den ser dejlig og hyggelig ud.
Fed farve ')

Yt.

Ulla Reiche sagde ...

Den ligner da en must have..... Øv jeg skal vist holde pause fra blogland i et par mdr. Man bliver jo inspireret flere gange om dagen. Har netop slået 404 masker op til en kjole som jeg godt gad var færdig igår.

Kh

Ulla

annettes kreativiteter sagde ...

Enig, det er nemlig også en rigtig dejlig farve den har.

Susanne sagde ...

Åhh den er fin :o) Skal vi ikke se den på ??
Kh
Susanne

Lis sagde ...

Flot farve og ganske enkel bluse, som kan bruges til så meget at den ville hænge på mig konstant. Jeg må ind og finde den.

God week-end Bebiane.

Kh. Lis

Angelikas quilts and knits sagde ...

den kunne jeg godt tænke mig at strikke - kanonflot :-)

monaelisabeth sagde ...

Den ser dejlig god ud :o)
hilsen Mona

GitteBlinkilde sagde ...

Den er super fin og jeg er vild med farven .-)