onsdag, oktober 10, 2012

Vi ønsker og håber.......

Helt i hundene er vi ikke gået endnu, men der lægges planer i stor stil og det kan vi lide. Vi har allerede været længe undervejs i vores drømme, nu hopper vi ud i det. Knægten har astma og allergi, så vores drøm om en lille firbenet medlem i familien, var ganske uopnåeligt, lige indtil vi blev anbefalet en Coton de Tulear også kaldet Bomuldshund.
Hundepels har vi fået fra en dejlig tæve, der godt kunne undvære lidt til os, nu har vi en glad dreng, der godt kan tåle den bløde pels......så langt så godt.
Næste skridt bliver et besøg i morgen hos en sød familie, hvor vi har fået lov til at hilse på deres Coton.
En meget flot og velskrevet bog om Coton racen er lånt på biblioteket.
Vi er godt på vej og glæder os til foråret.....hvor vi vil være klar til at byde en hvalp velkommen i vores lille familie.

5 kommentarer:

Lis sagde ...

Jeg krydser fingre på jeres vegne og håber knægten kan tåle at være sammen med den også.
Den ser vildt sød ud, den lille hund

Kh. Lis

Anette sagde ...

Åh jeg håbet det går godt. Min far har en Løwchen. Den minder meget om hunden I kigger på. Den er også allergi venlig. Held og lykke.

Michellies-Verden sagde ...

Hvor er den sød Bibeane.. Det er dejlig med lidt vuv vuv i hjemmet. Vi kan ikke forestille os et liv uden Buddy. Glæder mig til at høre mere..

Uldbegavet sagde ...

Hvor er den sød og hvor er det godt han kan tåle den. Jeg kender flere dyrhårs allergikere, som ikke tåler bomuldshunde, så der var han jo heldig.

Susanne sagde ...

Vi har den skønneste coton, og har ikke haft problemer overhovedet. Faktisk leger vi lidt med tanken om nummer to.