fredag, oktober 26, 2012

Messe i Fredericia 2012

Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig tur i Fredericia, ligesom sidste år, købte og printede jeg billetten ud hjemmefra, lige før jeg kørte, det er en god ide, for der var meget lang kø og hvem gider at stå i den!!!!
Hele messen var kommet over i en meget større hal og det er vel nok godt, dejlige brede gange og højt til loftet, alle standene kom virkelig til sin ret, når der var så meget luft omkring.

 Som altid hos Geilsk får jeg lige et kram af Susanne, det er hun også godt til. Bente og Co. havde også i år en flot stand, jeg kan godt lide, at jeg kan komme til garnet og modellerne. Det hele var så flot præsenteret.

Hos Tante Grøn faldt jeg fuldstændig for denne smarte tunika/bluse strikket i Islansk spindegarn, garn og opskrift røg med hjem. Havde ellers hjemmefra bestemt hvad jeg skulle have købt, men det kunne altså hurtig ændre sig.


Dorthe hos Garn-Garagen havde også travlt, hendes garn og modellerne er meget populære. For ikke at jeg skulle gå forgæves, havde jeg på forhånd bestilt  6 ngl. Coast som jeg var forbi og hente.


Hanne fra Garnheksen er bestemt ikke kedelig, flot ser hun ud, som udklædt heks. Spændende stand , der er noget for enhver smag.

Det har været en dejlig messedag, så meget kreativitet samlet på et sted, det er meget inspirerende.

10 kommentarer:

Ellen sagde ...

Glæder mig til at komme derover på søndag. God weekend.

Susannes syslerier sagde ...

Jeg var også forbi - og købte mig "fattig" i garn hos Garngaragen. Jeg var faktisk noget overrasket over, hvor mange mennesker, der var en fredag formiddag :)

Tineke sagde ...

Det ser lovende ud :), jeg glæder mig også til weekenden....

Annelise sagde ...

Er også lige kommet hjem fra Fredericia. Det blev da til lidt forskelligt både garn og patchworkstoffer, så der er nok at gå i gang med.

amstrik sagde ...

hej glæder mig til at skulle afsted søndag..tror det er mest sikket at lade kontanterne ligge hjemme.. ellers kan det vist blive dyrt..

Kludemutter sagde ...

Skønne sager du har med hjem.
Altid godt at se noget nyt.

Knus Yt

Susanne sagde ...

Lurede også på den fra Tanterne.... ender nok også med at købe den :o)
Knus (igen)
Susanne, som håber at I får en lille hund !

Lis sagde ...

Skønne ting du fik med hjem.
Jeg har også været der de sidste to dage.
Ren hygge men hold fast hvor er det bare hårdt.

Kh. Lis

Strikkefuglen sagde ...

Har været der idag, den tunika er også kommet med her hjem ;-))

Strikketossen sagde ...

Kan sagtens forstå at du er faldet for den stribede tunika fra Tante Grøn - lækker farvesammensætning og sød enkel model!