lørdag, august 25, 2012

Meyers og mit bageri.....


Efter en kort arbejdsdag, blev der tid til at bage disse lækre Kanelsnurrer. Opskriften er fra Meyers bageri og efter 2x20 min æltning på røremaskinen, lugtede det lidt underligt ude i køkkenet. De velduftende kager, skulle efterhæve i 2 timer og resultatet er fantastisk....bortset altså fra, at jeg så nu skal ud og finde mig en ny røremaskine. Jeg glæder mig, for jeg var ikke tilfreds med den gamle.......(om jeg gjorde det med vilje?...nej da....) men glad det blev jeg.
Fortsat god weekend til jer alle.

6 kommentarer:

Thea Dam Soeby sagde ...

Uha
Jeg lokkede søn og mand til de 2x20 min i ferien.
Nu til aften forsøger yngste sønnen og jeg at lave det i røremaskinen... av det duer ikke... Så det blev 2x5 min og nu er jeg spændt på resultatet..
Men tillykke med den kommende maskine ;)

Uldbegavet sagde ...

Sikke en skam med røremaskinen, nu er du "nødt" til at få en anden, stakkels dig. Jeg håber kagerne blev lækre.

Randi sagde ...

2x20 min lyder er vildt meget, men dine kager ser meget lækre ud.

God søndag.
Kh Randi ♥

Hygge-Strik sagde ...

Meyers er netop kendt for dej, der skal æltes længe. Jeg tænker sagtens, at man kan sige 2x10 næste gang. Jeg overholdt den i alt 3½ time lange hævetid, så hans bageværk er bestemt ikke noget man bare lige gør :-)
Til gengæld bliver resultatet super lækkert brød.

Bodil sagde ...

Mmm, så godt :)

Anonym sagde ...

Hvor ser de fine ud Bebber, Uhm. Skal de gemmes til din fødselsdag?.
Knuser fra Zell am See:-))