lørdag, juni 30, 2012

Ikke meget strik.....

Det er ikke meget der er blevet strikket den sidste tid. Nyt arbejde .....nye udfordringer, jeg har bare ikke kunne finde overskud og lysten har været lidt svær at finde.
I stedet for bager jeg som altid, fryseren er fyldt op med disse vidunderlige appelsin muffins.


Hæklenålen har jeg kunne samle mig om......på fjernlageret måtte bomuldsgarnet støves af og lidt nyt indkøbes og jeg var i gang. Et sødt køkkenhåndklæde af den slags, der ikke er til at slide op, jeg glæder mig til at få det i brug.

Og ja selvfølgelig skal det nye håndklæde op i vores sommerhus. I går fik vi nøglerne til vores fristed og af sælger fik vi denne smukke buket, det var en smuk tanke.

4 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

tillykke med huskøbet :-)glæder mig til at se billeder af det
kh
Angelika

Jane sagde ...

Tillykke med sommehuset....dejligt med et fristed i en travl hverdag :-)

Citronmoster sagde ...

Tillykke med sommerhuset. Du har helt ret - sådan et hæklet håndklæde er nærmest umulig at slide op og så er de altså kønne at se på :)

Inger Risengaard sagde ...

Tillykke med sommerhuset, nu skal du til at hygge dig med at indrette det...for vores vedkomne ser det nu ud til at vi får vores sommerhus solgt, der er skrevet under i går, så nu afventer vi bare, der er jo 8 dages fortrydelsesret men mon ikke det går :-)
knus