lørdag, april 07, 2012

Dejlige påskedage

Jeg blev lige før påske overrasket med denne flotte forårsbebudere, det var min dejlige kollega Gunhild, der ønskede mig held og lykke med det nye arbejde. En meget sød tanke, som gjorde mig meget glad.


Til påskedagene har jeg bagt æblemuffins med kanel, de smager en del bedre end de kager bageren kan tilbyde og disse, kan holde sig friske i køleskabet. Opskriften fandt jeg på en rundtur i blogland, nu kan jeg desværre ikke huske hvor, når jeg finder den, skal jeg nok notere den her.
Fortsat god påske til jer alle derude :-)

6 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Uhm dine kager ser lækre
ud. Skønt at blive overrasket med nogle dejlige ting. Rigtig god påske til dig :))

Lis sagde ...

Overraskelser gør altid godt.

Skønne kager og ja jeg kan kun give dig ret, hjemmebag er bedst.

Kh. Lis

Vilma sagde ...

Fortsat god påske :-)

fru Øvig sagde ...

flotte kager, god påske til dig

Uldbegavet sagde ...

Dejligt med nyt arbejde, held og lykke med det og rigtig god påske til dig. Kagerne ser lækre ud.

strikkedilla sagde ...

Så hyggelig med overraskelser. Eggene dine var kjempefine.