fredag, marts 23, 2012

Jeg har fået nyt job.....

Det er forår og solen skinner, alting er så dejlig forandret .... for mig er der også forandringer. Efter 4 spændende år på Plejehjemmet Lundtoft, starter jeg 2. april i vores hjemmepleje. Jeg glæder mig så meget til de nye udfordringer og i går havde jeg besøg af mine kollegaer fra Lundtoft til frokost og kaffe.  Jeg blev forkælet med blomster og et flot Spinning smykke med søde vedhæng. En dejlig dag, med skønne mennesker, som jeg vil savne hver og en.

9 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hjertelig tillykke med det nye job. Det er altid spændende med nye udfordringer og jeg håber du kommer til at trives med det. Rigtig god weekend til dig.

Susses spindehjørne sagde ...

Til lykke med det nye job og der er der helt sikkert også nogle dejlige kolleger.

Tineke sagde ...

Tillykke med de nye udfordringer, Bebiane, det bliver spændende!

Kludemutter sagde ...

Tillykke med det nye job ')
Det bliver spændene med nye udfordringer.

Knus Yt

Lone Larsen sagde ...

stort tillykke med det nye job, håber du bliver glad for det

Lis sagde ...

Tillykke med dit nye job. Jeg håber du bliver glad for det.

Kh. Lis

Karen sagde ...

Tillykke med det nye job - det bliver en spændende tid, du går i møde nu med masser af nye udfordringer - skønt :-D
Kh Karen

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Stort tillykke med det nye job. Jeg håber, du bliver rigtig glad for det.

Inger Risengaard sagde ...

Tillykke med dit nye job, jeg håber du bliver rigtig glad for det :-)