fredag, marts 16, 2012

Forårsdag i Middelfart



Jeg har været i Middelfart i dag, Håndarbejdsmessen lokkede og meget heldigt skulle manden min også til Middelfart. Så i morges kunne jeg gå en tur i gågaden, nyde sol, blå himmel og en meget smuk havnefront. Kaffe og rundstykke blev nydt ved bageren.
Ikke meget efter kl. 9.00 besøgte jeg Garniture, som jeg havde hørt så meget godt om og jeg glædede mig til at besøge Yt & Co. Hvilken dejlig butik, det kan virkelig anbefales. Det er smukke og behagelige omgivelser og et personale, der kommer smilende ud og hilser på. Tak for super service :-)

Så blev det messetid og på Geilsks stand, var denne meget friske stribede kjole.

 Jeg var også forbi Lisa Renners stand, hvor hendes modeller kunne studeres og jeg må da vist have fundet hendes bog frem fra hylden igen.

 Fra mit besøg hos Garniture købte jeg Paneldebat og garn til Cecillia af Lene Holme Samsøe. Bogen "Kunsten at strikke en Ø" kom også med hjem......nu skulle det være.

Det blev ikke til så meget køb på messen, lidt knapper og en opskrift fra LilleStrik.

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud Bebber, og sådan et flot sjal du nu har strikket - du er bare en "knag" til det <3 <3 <3. Stor weekend-knuser

Lis sagde ...

Aha underligt, jeg var der også og de samme steder, undtagen Garniture.
Rigtig hyggelige billeder fra dig, og ja vi må igang for der er så meget lækkert der kan laves.

God fornøjelse.

Kh. Lis

Kludemutter sagde ...

Tak for dit besøg ;)
Det var dejligt lige at hilse på dig.
Godt du kom tideligt, vi har haft dejligt travlt.

Knus Yt.

Lin sagde ...

Laekkert laekkert. Det kan man kalde godter.
Den stribede kjole fra Geilsk er helt fantastisk.

Susanne sagde ...

Hov - hvad lavede jeg ??? Har ikke opdaget dig idag :o(

Kh
Susanne

Susanne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Citronmoster sagde ...

Lækre sager du har fået med dig hjem :)

strikkeentusiasten sagde ...

Skønne indkøb.....Garniture shoppen ser ud til at skulle besøges på et tidspunkt......flot butik.

Kh Jane

Strikkeheksen sagde ...

Garniture er bare sådan en skøn butik og så er jeg vild med, at de har sådan et kæmpe farveudvalg i de fleste garner :-)

Kjolen fra Bente Geil har også fået mig til at løfte et øjenbryn eller to ;-)

schjerning sagde ...

Det lyder som en dejlig dag. Garn og strik - så bliver det vist ikke bedre. Fine billeder du har taget :-)