søndag, februar 05, 2012

Min drøm.....



I går pakkede vi madpakke, fyldte kaffe på termo og lidt af de søde fastelavnsboller kom også med. Vi kørte over Fyn og videre til Langeland, for vi holder så meget af den natur. Smukt det var der, hele landskabet var dækket af et smukt lag sne, som var det silke af den fineste kvalitet. Vi så stranden ned til Langelandsbæltet og nød farverne ved Svendborgsund. Min drøm er, at finde et lille sommerhus, med bare en cykelturs længde til vandet, beliggenheden er ikke så vigtig, for der er så mange smukke steder i Danmark.
Hvad er din drøm?

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Det er osse min/vores. Jeg bor i Esbjerg men er ikke født her og jeg bliver adrig rigtig vestjyde, det blæser det simpelthen for meget til ;o)..... men det der lille hus ved østkysten med udsigt til vandet og båden liggende nedenfor det er mit drømmebillede.

Annette sagde ...

Åh ja, drømmen er et hus i klitterne med udsigt til det brusende hav....og så helst bøgeskoven i baghaven... desværre ikke så let at kombinere...

Det ser ud som en dejlig tur I har haft... en kaffekurv og ud i det blå, er skønt...

annettes kreativiteter sagde ...

Flotte billeder. Helt sikkert en dejlig tur. Jeg har taget nogle lignende billeder af vinteren. Jeg har også lagt mit færdige sjal ind på min blog så du kan se det færdige resultat. Følger dig blog med spænding hver gang du ligger noget ind. Hilsen annetteskreativiteter.blogspot.com