lørdag, februar 25, 2012

Lørdagshygge hos Inge



Jeg har i dag tilbragt en lørdagen med en håndfuld skønne kvinder, hos Inge, der havde indbudt til strik-in i sit smukke hjem.
Tak Inge for en dejlig dag, det var lige noget jeg trængte til. Inges mand havde stået for maden og jeg siger jer, vi manglede ikke noget, det hele var så lækkert. Tak for stor gæstfrihed, som det kan ses på billedet, flyttede vi jo nærmest ind, med alt vores garn.
Og til "håndfulden af kvinderne" tak til Hanne, Anette,  Susanne, Kristine, Annette og Inge...hammersjovt som altid :-)

8 kommentarer:

Annette sagde ...

Ja, tak for dejligt selskab... det var skønt at få snakket, grinet og hygget...

Susanne sagde ...

Selv tak - det var en rigtig opladning af batterierne :o)
Knus
susanne

Irene sagde ...

I ser osse rigtig ud til at hygge jer.... dejligt med sådan en tøsestrikkedag

Anette sagde ...

Det var hygge i stor stil. Tak for i dag.

Lona sagde ...

Sådan en eftermiddag kan man leve længe på! Ser rigtig hyggeligt ud (;i)

Strikkefuglen sagde ...

Det ser ud til at i har haft en rigtig hyggelig eftermiddag, det er skønt :-)

Strikkeheksen sagde ...

Det ser så hyggeligt ud, det er så dejligt at være fælles om den mest interessante af alle interesser ;-) - jeg gik glip af strik-in i dag, fordi jeg var i skole - øv, øv ;-)

Ulla-Bella sagde ...

Ser jo så hyggelig ut!