fredag, februar 03, 2012

Klar til weekend.....

Mens kulden raser udenfor, sidder vi indenfor i varmen og nyder de friskbagte fastelavnsboller og de velduftende jordbær fra Spanien. Egentlig en sjov sammenblanding, måske et tegn på, at vi langsomt nærmer os foråret.....bare tanken om danske jordbær....jeg ber til at de vil komme tidligt i år.
Indtil da, vil jeg nyde den smukke natur vi har lige nu, koldt ja men hvor er vi dog heldige.....blå himmel, den smukkeste sol og så den hvide sne, der ligger som et fint tæppe overalt.
God weekend til dig og dine :-)

6 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Det lyder fantastisk dejligt, selvom jeg må indrømme, at jeg ikke er så vild med de spanske jordbær. Fastelavnsbollerne derimod ser supergode ud, man kan næsten dufte dem. Rigtig god weekend til dig.

annettes kreativiteter sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud. Ha' en rigtig god weekend. Hilsen annetteskreativiteter.blogspot.com

Pia sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt med nybagte fastelavnsboller og jordbær. Rigtig god weekend til dig også.

Strikkefuglen sagde ...

Hvor ser det lækkert ud. Måske jeg skulle bage nogen i morgen :-)
God weekend

monaelisabeth sagde ...

Du har fuldstændig ret. Naturen er fantastisk smuk lige nu.
hilsen Mona

Lin sagde ...

Kan man allerede faa spanske jordbaer derhjemme???? Waw.
De boller ser altsaa gode ud mums.
Rigtig god week-end.