onsdag, januar 25, 2012

Varm Weekend Vest...



Min Weekend Vest fra Rasmila er færdig, mangler lige knapper. Meget velsiddende model, let at strikke. Jeg er en rigtig vestepige og kan allerede mærke, at denne bliver en af mine favoritter.
Garnet har ligget længe....meget længe på mit lager, det er Islandsk uld og virker lidt rustikt og hårdt. Købt som kit af Bente Geil, længe før hun startede sit garnimperium.

Faktaboks:
Model: Weekend Vest fra Rasmilla
Garn: Islandsk uld fra Bente Geil...købt for mange år siden *smil*
Pinde: Strikket på pind nr.5 for at opnå den rigtige strikkefasthed.
Ændringer: Jeg har forlænget min 10 cm, hvilket jeg syntes er flot til dette lidt rustikke garn. Vil strikke en kortere udgave i et andet garn, så den bliver mere til forårsbrug.
Hot or Not: Bestemt hot, jeg elsker den. Garnet er fantastisk til den model.

25 kommentarer:

annettes kreativiteter sagde ...

Du er for blot 5 min. siden poppet op på min blog med din flotte vest. Tillykke med det færdige resultat. Hilsen Annetteskreativiteter.blogspot.com

Lin sagde ...

Den er blevet flot. God ide at forlænge den, så den dækker lænden godt.

Kludemutter sagde ...

Super fin vest ;)
Passer lige til din flotte figur.

Yt

monaelisabeth sagde ...

Den er meget vellykket :o)
Mvh Mona

amstrik sagde ...

hej
den sidder som hånden i hansken.. helt perfekt på dig.. flot mønster... helt klart hot

GrenDesign sagde ...

Den er suuuperflot og det ser ud til at garn og model er et perfekt match!

Uldbegavet sagde ...

Skøn, skøn vest og dejlig varm ser det ud til. Jeg kan godt forstå du har forlænget den, den er blevet så flot i den længde.

Lone Larsen sagde ...

hvor er den flot! en model jeg da kunne blive fristet til også

Karin sagde ...

Hvor er den blevet flot og sikke en god farve. Mange hilsner Karin

Lis sagde ...

Wauv en skøn farve til den week-end vest.
Den sidder også flot på dig.
Kh. Lis

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er den flot og så sidder den jo aldeles perfekt - også i den forlængede udgave :-)

Sådan én ku jeg godt finde på at lave til farmor ;-)

Citronmoster sagde ...

Super flot og klædelig model :)

Karen sagde ...

Den er godt nok flot og sidder virkelig godt - den er da super-hot!!
Kh Karen

Trillemor sagde ...

Wau, hvor er den flot. Den må jeg da vist heller se at få skaffet opskriften på:-)

Trillemor sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Karen S, Lykkefanten sagde ...

Ej, hvor er den altså bare blevet skøn. Jeg kan rigtig godt lide, at du har lavet den længere. Det gør den bare endnu bedre!

Pia sagde ...

Meget, meget vellykket og flot. Kan godt forstå hvis det er en af farvoritterne.

Lona sagde ...

Den er bare flot og en skøn farve - wupti lige ned på min need-to-do liste (;o)

Lona sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sidselsidserk sagde ...

Nydelig vest! Jeg er enig med deg at vest er et supert plagg, spesielt nå når det kan være kjølige dager.

strikkedilla sagde ...

Så flott vest

Annette sagde ...

Den er bare blevet så flot. - og sidder perfekt på dig..

Annette sagde ...

Den er bare blevet så flot. - og sidder perfekt på dig..

Annette sagde ...

Den er bare blevet så flot. - og sidder perfekt på dig..

Lea sagde ...

Den er bare SÅ flot!!! Garnet er da helt perfekt til den - wow.....