fredag, januar 06, 2012

Varm Kakao

I går blev jeg færdig med Kakao og her i eftermiddags fik jeg sønnike til at agere fotograf. Den er ikke vasket endnu, det trænger den til, så er jeg sikker på at overgangen mellem ribstykket og forstykkerne bliver bedre. Jeg beklager virkelig den stribede sag under, men jeg gad ikke lige at skifte til en ensfarvet underdel.
Faktaboks:
Opskrift: Kakao trøje fra Strikkefeen design af Inge Overgaard.
Garn: 7 nøgler Rasmillas Ynglingsgarn Farve: Kakao - 036
Str. S
Ændringer: Jeg har slået færre masker op til ærmerne, til en str. S skulle der slåes 56m op jeg slog 52m op. Efter ærmeribben har jeg fortsat efter opskriften og det har passet. Jeg har ikke lavet bindebånd (endnu) vil i første omgang se, om en sjalsnål kan gøre det.
Hot/Not: Jeg er allerede glad for den, jeg kan mærke at den bliver god, garnet er fantastisk den den model.

16 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Wau, den ser god ud ;)
Skøn farve, må vist ind og se den på siden.

Yt

Birthe sagde ...

<<<<<<hej , jeg strikkede også kakao trøjen lige før jul og har også valgt at undlade bindebåndene og bruger en stor nål i stedet for :-) Super sød model , jeg ville ønske jeg havde lavet om på mine ærmer som du , for de er temmelig brede .... jeg er dog ikke så begejstret for ynglings garnet , det er noget "dødt" syntes jeg ...

Pernille sagde ...

Så fin! :)

Pia sagde ...

Virkelig fin trøje. Rasmilla´s garn er skønt.

Karen sagde ...

Hvor er den flot!!!! Jeg er normalt ikke glad for brun, men jeg har godt nok lige ændret mening - farven er total lækker!!!
Kh Karen

Citronmoster sagde ...

Hvor er den flot og jeg er pjattet med den farve :)

Merete sagde ...

Den er bare så fin den trøje. Jeg blev færdig med min igår.Jeg har også fravalgt bindebånden, og bruger en sjalsnål i stedet for.

Tineke sagde ...

Halløjsa, sikke en smuk trøje du har strikket der, super!

Den mønster må jeg vist hellere lige se på hos Rasmilla.

Og godt nytår!

Lis sagde ...

Den er bare blevet rigtig flot. Skøn farve og at blusen er stribet, synes jeg ikke gør noget.

Kh. Lis

Uldbegavet sagde ...

Den er blevet rigtig lækker. Jeg er glad for at høre, at du synes om garnet, jeg har nemlig hørt flere, der synes det er "dødt" at strikke med. Måske man alligevel skulle forsøge sig med det.

duBedåre sagde ...

Utrolig lekker! Både farge og fasong, passer deg perfekt! Kos deg med den.

God helg!

Margit sagde ...

Jeg syntes den er super lækker - og skøn blog du har :)

Jenny sagde ...

Hvor er den bare blevet flot!

Skøn blog du har her.

God søndag.

Kh. Jenny

Anonym sagde ...

Hvor er det flot alt det du strikker min pige - det turkis sjal:-))), hvor flot.
Knuser fra Mig.

Vilma sagde ...

Det er en flot farve , den kunne jeg tænke mig at lave et sjal i :-))

Helle Mikkelsen sagde ...

Den er bare flot ;o)