torsdag, januar 19, 2012

Stof & Stil shopping....

Hjemme igen efter en dejlig dag i det Nordjyske. Veninden min, blev meget glad for sit nye halstørklæde og jeg var bare temmelig tilfreds med, at jeg havde fri i dag, så jeg kunne køre nordpå og fejre lidt af dagen med hende. Forbi Stof & Stil skulle vi lige inden vi kørte hjem, lidt ny voksdug og et par nøgler bomuldsgarn blev bragt sikkert hjem. Det er første gang at jeg er i deres afdeling i Aalborg, den i Herning har jeg besøgt op til flere gange!!! En dejlig butik at gå rundt i, der er plads og gode lysforhold, når der skal kikkes på de forskellige metervarer.

6 kommentarer:

Laura sagde ...

Vi er vist mange, der kan bruge timevis i Stof og Stil
Mange strikkeglade hilsener fra Laura ;-)

Ellen sagde ...

Trænger også snart til at komme i Stof og Stil. Mon ikke manglende knapper er en god undskyldning? God dag.

Randi sagde ...

Ja man kan altid find fine ting i Stof og stil. Men prøv og tag til Odense. Der er der et rigtig flinkt personale. He he Jeg arbejder der jo selv :O)

Kh Randi ♥

Lin sagde ...

De burde sætte kaffeborde ind i Stof og Stil, det ville være et hit.

Bebiane sagde ...

Hej Lin
I deres Herning afdeling har de et lille hjørne med borde og stole...eller det ¨havde de sidste jeg var der.

Strikkeheksen sagde ...

Jeg er jo langt bagefter, men kan da se, at du har strikket en skøn Kakao :-)
Stof og Stil besøger jeg sjældent efter jeg er holdt op med at sy - da det i sin tid var på sit højeste var det også butikken i Herning, jeg besøgte :-)