lørdag, december 31, 2011

Velkommen til 2012

Jeg ønsker jer alle et Godt Nytår, tak for et dejligt år, der snart rinder ud.
Jeg ser frem til at starte på det nye år og er sikker på, at det bliver et år med mange nye og spændende udfordringer, som altid har jeg mange planer hvad omhandler garn og pinde :-)
 Til jer alle ude i blogland, siger jeg tak for de mange hilsner I har skrevet til mig, det er altid så spændende at læse.
Min mand kom i går hjem med den smukkeste buket lyserøde roser til mig og de skulle så stå model til dette års sidste billede på bloggen.
Mit ønske for det nye år og i fremtiden er, at vi alle kan forblive sunde og raske, det at vi har hinanden er det vigtigeste for mig.

5 kommentarer:

Fynpige sagde ...

Godt Nytår til dig og din familie.

Citronmoster sagde ...

Et rigtig godt nytår til dig og dine :)

Merete sagde ...

Et rigtig godt nytår til dig og din familie!

Kari sagde ...

Her på årets første dag, vil jeg ønske dig og dine et godt nytår :0)

Lis sagde ...

Ønsker også dig og dine et godt og lykkebringende nytår og ønsker jer alt mulig godt i 2012.

Kh. Lis