fredag, december 30, 2011

Mit bløde turkise sjal


Nu skal i altså se mit meget smukke sjal fra Rasmilla. Det er så blødt og har en perfekt størrelse, jeg elsker de hæklede runde cirkler.  Farven er perfekt til min nye uldfrakke der er brun.

Faktaboks:
Opskrift: Sjal med cirkler fra Rasmilla
Garn: Rasmillas Ynglingsgarn
Farve: Turkis - 038
Forbrug: 3 ngl.
Ændringer: Jeg har lavet lidt færre cirkler, således at der kun er påsat cirkler på hveranden retrillebane. Det er sikkert derfor, at jeg kun har brugt 3 ngl garn til sjalet.
Hot or not: Jeg elsker det :-)

11 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Kan godt forstå du er vild med det;)
Det er super fint og skøøøn farve.

Yt

Citronmoster sagde ...

Hvor er det flot, dit sjal :)
Skøn farve der passer perfekt til en brun frakke...

Annette sagde ...

Smukt sjal du har fået færdigt.... og at den matcher din frakke, er jeg ikke i tvivl om...

Susses spindehjørne sagde ...

Det er både smukt og sjovt. Jeg er vild med cirkelfrynserne.

Berit sagde ...

Det er et superflot sjal!

Sjovt med de hæklede frynser.

monaelisabeth sagde ...

Det er rigtig flot.
Og jeg kan godt forstå du er vild med detaljen med de små hæklede cirkler :o)
Farven er jeg også vild med.
tillykke med det.
hilsen Mona

GrenDesign sagde ...

Skønt tørklædesjal i en fantastisk farve. Den var jeg også meget tæt på at vælge, men valgte syren i stedet for - jeg er nu igang med indtagningerne og så venter masser af cirkler...

Lea sagde ...

Det er så lækkert, det sjal.

Og turkis er SÅ flot sammen med brun, så ja, det må passe perfekt til din nye frakke!

Lis sagde ...

Den er bare rigtig flot.
Smukke cirkler .

kh. Lis

Uldbegavet sagde ...

Det er et dejligt sjal, farven må se fantastisk ud til en brun frakke.

Gitte sagde ...

Wauw - det er lækkert. Elsker detaljen med de runde cirkler.

Godt nytår