lørdag, november 12, 2011

Jeg er rig.......


Jeg er fyldt med glæde.

I dag har jeg haft besøg af 9 dejlige kvinder, hver og en.
    ” Har du venner, betragt da dig selv som rig”
I dag følte jeg mig rig, i dag kunne jeg se hvor heldig jeg er, at være en del af et fællesskab.
Hele stuen blev fyldt op med latter, sjove historier fra vores hverdag og strikkepinde der havde travlt og garn i smukke farver.
Tak fordi I kom…tak for de flotte gaver..(de bliver fotograferet i morgen)....tak for en dejlig dag.

7 kommentarer:

Lis sagde ...

Det ser også rigtig godt ud, både med kaffebord og tasker fyldt med mange gode sager.

Kh. Lis

Kludemutter sagde ...

Jeg er slet ikke misundelig ;)
Kunne godt have brugt sådan en dag.
Vi må lave det igen en anden dag.
Dejligt i har hygget jer ;)
Gaver jo ikke dårligt at modtage.

Knus Yt.

Angelikas quilts and knits sagde ...

Jeg er heller ikke spor misundelig ;-))) Dejligt at I havde en god dag sammen. Vi tager revanche en anden gang !
KH
Angelika

PS.tak for din mail :-)

Tina sagde ...

Selvtak Bebiane :) Sikke hyggeligt det var! Ja rig, sådan føler man sig bestemt efter sådan en dag!

amstrik sagde ...

hej hvor fedt at mødes med andre strikker. Er det venner fra før du starte med at blogge, eller venner her inde fra. har set flere der har blog traf.
det er nu altidhyggligt at mødes til strik.

Anette sagde ...

Hmmm efter sådan en dag føler man sig rig og brugt og og og...
Tak for i dag. Det var meget hyggeligt.

Bebiane sagde ...

Hej Amstrik
Jeg har været medlem af Webstrik siden 2004, vi er en lille håndfuld fra dengang der mødes og nye kommer til, dejligt :-))