søndag, november 13, 2011

Forkælet

Så kom der daglys og se bare hvilke flotte gaver jeg fik i går. Jeg er meget berørt, for bag hver en gave er tænkt en tanke til modtageren og det gør mig så glad.
Jane havde husket min svaghed for chokolade og jeg vil nyde hvert stykke Ferro Rocher.
Inger der er så dygtig ved en symaskine, havde syet den smukkeste lille taske og i den lå en sød lille magnetfætter til alle knappenålene.
Bettina havde "nusse" garn med til mig 70% baby alpaca,30% silk, virkelig så blødt og en pakke spændende te, når der skal slappes af med garn og pinde.
Tina havde en lille  fin orkidee med, jeg holder så meget af dem, for de er smukke og er meget lette at holde og så er det en perfekt blomst, når ens barn er allergisk.
Inge, Kristine, Anette A., Lisette og Annette L. havde fyldt en kurv med mit Ynglingsgarn fra Rasmilla, smukke afstemte farver i flotte nuancer, uha hvor er de flotte.
Tak til jer alle for gaverne, jeg føler mig så forkælet.

8 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Sikke fine gaver ;)
Dejligt at de har tænkt over dem.

Yt.

Tineke sagde ...

Skønne gaver, hver og en. Go' søndag.

Jane sagde ...

Super lækre gaver og orchidéen er altså bare så fin. Jeg er også glad for orchidéer, men vidste ikke de er allergivenlige.

Kristine sagde ...

Tak for i går - det var hyggeligt - og vi der var der blev jo forkælet med dejlig mad og kager :-)

amstrik sagde ...

hej
sikke en masse lækket, lige noget til en rigtig strikker med et hygge gen.. kan godt forsåt du er glad for det. Dejligt at folk have tænkt på hvad du er for en før de giver gaver... lige sådanne skal det være når man skal gi og modtag en gave.

Lis sagde ...

Dejlige gaver. Det ser rigtig fint og lækkert ud.
God fornøjelse med dem.

Kh. Lis

Lea sagde ...

Superlækre gaver - tillykke med dem og rigtig god strikkefornøjelse.

Jeg glæder mig til at se hvad du strikker af de gode garngaver.

laj sagde ...

Jeg kom lige forbi og har nu meldt mig som fast læser.

Et forsinket tillykke med dagen og med dine dejlige gaver