søndag, oktober 02, 2011

Strikkefestival i Hobro

Jeg er godt i gang med at forberede mig til næste weekend. Har været igennem lageret flere gange og sørme om jeg ikke fandt  lækkert uld, fra da Marianne Svit havde butik og en god rest Supersoft fra Holst Garn. Hele formiddagen har jeg siddet og lavet små strikkeprøver og endte med denne kombination, som jeg er godt tilfreds med. Sjalet hedder Camomille, som er verdenskendt over hele blog-verden, dette enkle sjal skal med til Hobro, fordi jeg så kan strikke og snakke på en og samme tid *smil*

8 kommentarer:

Lea sagde ...

Lækre farver til dit Camomille!!!

Og ja, dejligt med enkle modeller når der også skal snakkes igennem :-)

Merete sagde ...

Sikke nogen lækre farver du har sat sammen. Ja, nemt strikketøj skal med, når vi skal bruge snakketøjet samtidig. Vi ses

Merete sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Tineke sagde ...

Lækre farver! Og rigtig god tur til Festivalen, nyd det.....

Angelikas quilts and knits sagde ...

god ide at tage noget automatstrikketoej med til strikkefestival :-)
rigtig god tur !

Lis sagde ...

Rigtig god tur til Strikkefestivalen i Hobro.
Dejligt med strikketøj der bare er let som en leg når der snakkes.

Kh. Lis, som ikke skal med

Tina sagde ...

Nåå nu kan jeg se hvad du mener med striberne :) Jeg troede du tog en tråd lyserød og så to tråde blandet med lyserød og lilla :) Ja den er super god at have med til snak!! :) Håber i får en SUPER weekend!

Uldbegavet sagde ...

Uh det er rart at have noget strikketøj, der ikke kræver den store opmærksomhed, og så noget andet, der kræver fordybelse, det er jo derfor vi er nødt til at have flere ting i gang på en gang.
Søde farver iøvrigt.