søndag, oktober 09, 2011

Strikkefestival 2011


                  Annette L. havde bestilt dejlige farver fra Holst garn, til sin restekasse.....siger hun :-) 


Garn var der masser af, ene lækre sager. Her ligger Ellens garner og lokker. 


En frisk gåtur blev det også til, først igennem den smukke skov og straks var vi nede ved Mariager Fjord, hvilken køn natur også i gråvejr. 

Lørdag var nogle af os, på besøg hos Rosenlund Gårdbutik, et spændende sted, med mange forskellige garner.

Tak for en vidunderlig weekend på Hotel Amerika i Hobro, tak for smil og tak for latter. I er så dejlige allesammen.

6 kommentarer:

Lis sagde ...

Jeg kan se I har haft en dejlig week-end.
Sikke mange lækre sager der var til salg.
Kh Lis

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Dejligt at høre at weekenden var en succés, og jeg er glad for at høre at I nåede ud på Rosenlund. Det er tæt på at være mit yndlingssted !

Annette sagde ...

Tusind tak for godt selskab i weekenden - og jeg må straks rette, jo, det kommer i restekassen sammen med de nøgler som har samme størrelse MEN skal bruges til stribe-relaterede trøjer/cardigans - bare sådan for at de er samlede... (lyder det ikke fornuftigt?)
Jo Rosenlund var et skønt sted med dejligt garn til fornuftige priser...

Lin sagde ...

Skoent med en dejlig week-end. Sikke en masse fristelser. Hvad fik du med hjem?????

Ellen Kathrine sagde ...

Tak for sidst bebiane.. hvad købte du?

Merete sagde ...

Tusind tak for hyggeligt selskab i weekenden. Glæder mig til næste år.