tirsdag, oktober 25, 2011

Mit dominostrik

Den er ved at være der, langsomt begynder jeg at finde fidusen og faktisk er det ikke så svært. I fødselsdagsgave fik jeg af min reserve-mor garn og opskrift på et meget smukt sjal, der skulle strikkes i dominostrik. Desværre var opskriften meget mangelfuld og heldigvis for Webstrik, for jeg har fået hjælp af Merete, der straks lavede en fotoserie til mig, så jeg kunne komme i gang. Det bliver så smukt, når det bliver færdigt, garnet er Noro og har det mest fantastiske farvespil.

10 kommentarer:

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Ja for søren - det bliver så flot.

Lis sagde ...

Det vil jeg give dig ret i. Det er flot. Glæder mig meget til at se det færdige resultat.

Kh. Lis

Ellen sagde ...

Det ser rigtig flot ud. Jeg skal på kursus hos Tind Mohair i morgen, det glæder jeg mig til. God dag.

Karina sagde ...

I hvert fald en flot begyndelse. Jeg har flere gange kigget på det der domino-strik, men er bagget lidt ud igen, fordi jeg synes det ser lidt bøvlet og indviklet ud ;-) Men måske engang....

Strikkefuglen sagde ...

Det ser rigtig godt ud og når først man ved hvordan man skal gøre er det meget nemt :-)
Glæder mig til at se sjalet.
Majbritt

Lin sagde ...

Hvor ser det godt ud, og det farverige garn er bare så flot.

Jane sagde ...

Hvor er det smukt! Jeg har også flere gange haft kig på noget dominostrik, men jeg kan ikke rigtig finde ud af teknikken.

Irene sagde ...

Hvor er det nogle flotte farver. Ja, at lære dominostrik er ligesom at lære at cykle, det er supernemt når først man kan. :o)

monaelisabeth sagde ...

Det bliver rigtig rigtig flot.
hilsen Mona

Anonym sagde ...

Hvor er det flot Bebber. Du er en knag til det der. Vi strikkede også engang sammen, da var det ikke så svært det du lavede, kan du huske<3<3