fredag, oktober 28, 2011

På tur til messe i Fredericia

Rasmilla er vokset og det i mere end en forstand. Sanne havde i år fået en større stand, hvilket jo passede mig ganske godt, så kunne vi komme til. Og så har Sanne åbnet sin egen lille fysiske butik, tillykke  jeg glæder mig til at besøge den en dag. Tak for kram og god betjening fra både Sanne og hendes  praktiske lille hjælper :-)

Bente Geils meget smukke festkjole, med corsage og et skønt skørt,  hvor er den flot.

Hvor får hun ideerne fra, skønne farver. Her forneden kunne anes en vest.

På Geilsk farverige stand, var der fyldt med glade kunder, også i år var der tid til kram og en hilsen. Alle blev betjent med overblik og smil, der var tid til alle :-)

Jeg havde nogle dejlige timer på messen, hvor der summede af kreativitet og god stemning overalt.

8 kommentarer:

Lis sagde ...

Tak for fine billeder, jeg skal afsted imorgen.

Kh. Lis

Tineke sagde ...

Det lyder som en herlig tur, jeg glæder mig også til søndag, hvor jeg skal af sted.

Trillemus sagde ...

Dejligt med et lille smugkik. Jeg skal også afsted på fredag.

Kh Mette

monaelisabeth sagde ...

flotte billeder fra messen ..
og en rigtig smuk kjole fra Bente Geil.
hilsen Mona

Lea sagde ...

Dejlige billeder - jeg regner med at tilbringe det meste af lørdagen på hhv Rasmillas og den Geilske stand, så ekstra dejligt med en lille appetitvækker fra de to stande :-)

Glæder mig da også til at høre hvad du købte :-)

Lona sagde ...

Ja, Rasmilla er fantastisk og hendes butik er ligeså. Jeg har været derinde et par gange og skal til strik-cafe hos hende også.
Det lyder som en rigtig god messe, måske til næste år...!

Majer sagde ...

Det ser ud som om I har haft meget bedre plads på messen end da jeg var der fredag formiddag. Der var altid fyldt op på standene ;-)

Strikkefuglen sagde ...

Skønne billeder fra en dejlig dag. Vi har været derovre idag :-)og se alle herlighederne.