onsdag, september 28, 2011

Sjal i Geilsk

Nu er det færdig, mit sjal...det som er tiltænkt mig ( spændende hvor længe det går ) jeg er så god til, at forære mine sjaler væk. Dette beholder jeg selv, holder af den råhvide farve,  for det passer til så meget, garnet er den tynde uld fra Geilsk,bestemt værd, at have liggende på sit lager :-)

Faktorboks:
Garn: 135g Geilsk Uld - gave fra Nettie
Pind: Addi 3,5 - 80 cm
Opskrift: Drops design nr. 131-2 kan godt lide at borten er strikket som påfuglemønster
Hot/Not: Bestemt hot, sjalet er flyttet om på mine skuldre.

20 kommentarer:

Tineke sagde ...

Så smukt! Kan godt forstå du vil beholde den selv.

Annette sagde ...

Ih hvor er det blevet flot... - og så må du lige blive lidt stædig og selv beholde det, ikk...

Vilma sagde ...

Meget smukt :-)

Clemme/Trine sagde ...

Det er virkelig smukt :)

Susannes syslerier sagde ...

Det er godt nok rigtig smukt - virkelig lækkert :-)

Kisser sagde ...

Et fantastisk flot og smukt sjal :-)

Inger Risengaard sagde ...

Det er rigtig fint, behold det selv, det klær dig og som du selv skriver passer farven jo til næsten alt..

Susses spindehjørne sagde ...

Dejligt sjal, håber du får lov at beholde det, og hvis det lykkes nogle at tiltuske sig det alligevel,skaber det dobbelt glæde ;0)

Lona sagde ...

SUPER flot!!! Håber du får "lov" til at beholde det (;o)

fru westerskov sagde ...

Jeg troede det var det samme, som det jeg har gang i. Det er det ikke. Men det bliver det jo ikke mindre smukt af :)

Citronmoster sagde ...

Smuk sjal :)

Henriette sagde ...

det er da blevet rigtigt flot hva :-) Geilsk er bare skønt at strikke med og det falder så fint syntes jeg.

monaelisabeth sagde ...

hvor er det bare et smukt sjal !
mange hilsener Mona

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Smuk sjal...håber du får lov at beholde det.;-)

Berit sagde ...

Det SKAL du da beholde selv, for det er meget smukt.

Har vist lidt hvidt Geilsk liggende,som måske kunne forvandles til et lignende sjal :-)

Lykke sagde ...

Hold endelig fast i det sjal for det er virkelig smukt :-)

Camilla sagde ...

Hvor er det dejligt, lige præcis den sarte rene uldfarve er så fantastisk, jeg drømmer om sådan et!

Håber du formår at beholde det selv!

Lis sagde ...

Det er bare blevet rigtig flot. Jeg havde også beholdt det selv, men nu er jeg heller ikke god til at give mine ting fra mig igen.

Kh. Lis

Anonym sagde ...

Hej Bebber.
Hvor er det også flot, jeg har et der ligner bare i sort:-)!!!. Du er bare så.... dygtig. Alt ok?. Krammer

Strikaholic sagde ...

Smukt sjal!