søndag, september 04, 2011

Et år ældre :-))

Jeg er blevet forkælet lidt mere i dag......jeg har fødselsdag og bliver et år ældre. Forkælet det bliver jeg hver dag, sådan føler jeg det,  jeg har verdens dejligeste mand og den skønneste knægt. Vi er sunde og raske, jeg er elsket og jeg elsker tilbage.   Dagen i dag startede meget tidligt, da jeg skulle møde på arbejde kl. 6.30. Mine to mænd vækkede mig med gaver og havde dækket flot morgenbord. Senere på mit arbejde havde min kollega pyntet op i afdelingen med flag og vi hyggede os med morgenkaffe. I eftermiddags vendte jeg hjem til nybagt fødselsdagskage og flere gaver,  nu er min kære mand gået i køkkenet, for at lave fødselsdags middag.
Jeg ønsker jer alle en fortsat god søndag.

21 kommentarer:

amstrik sagde ...

hej stort tillykke på dagen, lyder til at være en hygglig dag...

Strikkeheksen sagde ...

Tillykke :-) Det har jo allerede været en dejlig dag - ha´ en god aften :-)

Jane sagde ...

Hvor er det dejligt, at der er blevet hygget omkring dig hele dagen.
Stort tillykke med dagen :-)

Fríða sagde ...

jamen, til lykke, håber aftenen bliver lige så dejlig som dagen har været.
kh.fra Island
Frida

annestuds sagde ...

Kæreste Bebiane
Et STYORT TILLYKKE :-)
Kh
Anne

Kari sagde ...

Tillykke med dagen.
Den kan da bare ikke blive bedre :0)

Kludemutter sagde ...

Du ønske tillykke med dagen ;)
Den kan vist ikke blive meget bedre.

Yt

Angelikas quilts and knits sagde ...

Stort til lykke med foedselsdagen :-)
kh
Angelika

Uldbegavet sagde ...

Hjertelig tillykke med dagen og med din familie, som gør dagen til noget særligt.

Lin sagde ...

Lyder som en helt igennem perfekt dag.
Hjertelig tillykke.

Fru Larsen sagde ...

Stort til lykke med fødselsdagen, hvor er det skønt at blive forkælet :))

Berit sagde ...

Så er det jo ingen sag at blive et år ældre, når man har mennesker omkring sig, der er gode til at forkæle.

Stort tillykke fra mig også!

Strikkefuglen sagde ...

Tillykke :-)
Dejligt at der er blevet hygget om dig og det har været en skøn dag.
Majbritt

vibstrik sagde ...

Stort tillykke. Det lyder som en perfekt fødselsdag, og garanteret fuldt fortjent.

Pia sagde ...

Altid dejligt at blive et år ældre, når det sker på sådan en måde.

Lis sagde ...

Stort Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber din aften bliver lige så god som din dag har været.

Kh. Lis

Sidselsidserk sagde ...

Hipp hipp hurra for deg:-)

Irene sagde ...

Forsinket til lykke med fødselsdagen! Håber du havde en dejlig dag:-)

Charlotte sagde ...

Stort (forsinket) tillykke:-)

Ellen Kathrine sagde ...

stort tillykke med igår- og så flot vejr du fiksede til os... Tak :-)

lykkefanten sagde ...

Mange gange tillykke med fødselsdagen!