søndag, juni 19, 2011

Vejen Musikskole


 
I går lørdag var sønnike og jeg med Vejen Musikskole til  Musikskolernes dag i Tivoli. Rasmus spiller på trompet og stod på en lille scene i Vandhaven sammen med sine kammerater og spillede, han havde øvet sig i flere uger og som ekstra overraskelse, kom Gudmor og hørte ham spille, han var så glad.
Det var en stor fornøjelse, at opleve alle de unge mennesker og den skønne musik de alle spillede rundt omkring i Tivoli. Jeg var med som "Tante" og jeg var stolt over vores unge mennesker, der var gode til at passe på hinanden.
 Tak til alle fra Vejen Musikskole for et godt arrangement, alt var godt planlagt og der var styr på alle børn. Jeg syntes vi skal passe godt på vores Musikskoler rundt om i landet, for musikken er en gave vi kan give vores børn. Jeg oplevede musik og sang, glæde og latter....tak for en dejlig dag.

1 kommentar:

nettie sagde ...

Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag.