fredag, juni 24, 2011

Klar til weekend

Jeg har netop taget hul på en af disse hyggelige hjemme-weekender, hvor vi absolut ikke skal noget. Eller det er ikke hele sandheden, jeg kommer sikkert til, at fungere som "hold-ved montør" mens min kære mand, skal placere nye fliser på vores terrasse.......og skal jeg ikke være montør, er jeg sikkert udpeget til at være den der sørger for mand og drikke. Jeg er godt tilfreds, nu kommer det dejlige sommervejr og vi skal bare ud i vores have skal vi.
Nu skal resten af kaffen nydes sammen med ugeblad og strikkestøj, det er nemlig et godt miks.
God weekend til jer alle derude.

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Kan du også have en god weekend ;)
Lydder dejligt at i snart er færdige med den nye terasse.
Vi er lige startet på en ;)

Yt.

Strikkeheksen sagde ...

Det strikketøj og den farve ser aldeles interessant ud ;-) God fornøjelse :-)

Garn, hund & kat sagde ...

Lyder som en herlig weekend :-)