tirsdag, juni 14, 2011

                De skal også sige farvel
Vores nabo er lærer på en efterskole. I dag har han besøg af nogle af eleverne, de er så glade de unge mennesker, griner og løber rundt i haven. Jeg kan sidde her lidt på afstand og tænke tilbage, til dengang jeg selv gik på efterskole, det var sjovt og et år som kom til at betyde så meget for mig.
Om bare 10 dage, skal de unge mennesker tage afsked med hinanden og så er der ikke så mange af dem, der griner. Heldigvis for dem,  kan de holde kontakten ved lige ved hjælp af sms og mail.
Jeg tænker på Nanna, der snart skal hjem til sin mor igen, hun skal også snart sige farvel.

3 kommentarer:

Tina sagde ...

Ja de kære Farvel'er er bare ikke altid nemme, mens man står midt i det :) Og du har helt ret... der er een der så småt er igang med det, derovre i Oklahoma. De er på en uges lejr, hvor de vrider det sidste ud af hinanden :)

Lis sagde ...

Jeg kan også godt huske hvor hårdt det var at sige farvel efter et år sammen, der blev grædt og lovet mere end man kunne holde, dengang før mobiltelefon og computeren var til. Da måtte Post Per ud med brevene, der blev færrer og færrer... Jeg taler om 1981, længere siden er det altså ikke :D

Kh. Lis

Lin sagde ...

Uh, farveller er ikke det jeg bryder mig mest om. Skoent at hoere latter ikke????