fredag, april 15, 2011

Sprite


Min Sprite er blevet færdig, lidt forsinket, men nu er den vasket og klar til brug. Modellen er helt fantastisk, den sidder perfekt og er skøn at have på, jeg er jo en rigtig vestepige, så måske kommer der flere :-)

Faktaboks:
Opskrift: Sprite - design fra Annette Danielsen
Størrelse: Mellem
Garn:  121 gram Blackhill Højlandsuld fra Garnudsalg.dk
Pinde: Rundpind 3
Ændringer: Jeg har heldigvis forlænget min udgave, for det har været nødvendigt at trække lidt i den, da 
                    den var våd.
Hot or Not: Lige et design for mig,  jeg vil prøve at strikke den i et andet garn.

12 kommentarer:

Lykke sagde ...

Hvor er det en skøn farve og en rigtig fin model :-) Kommer opskriften fra en af bøgerne?

Merete sagde ...

Hvor er den flot og sikke en fin farve. Hvad hedder den farve?

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er rigtig flot og klær dig godt.;)

Vilma sagde ...

God påske og nydelig vest :-)

Dorthe sagde ...

Hvor er den sød Bebiane og sikke en dejlig farve.
Håber at du ellers har det godt, det er jo vild lang tid siden vi har set hinanden.
God weekend/Påske.
Knus fra
Dorthe :)

strikkeentusiasten sagde ...

Flot og hvor den klæ´r dig !!

Skøn farve du har valgt.

God weekend.
kh Jane

marianne sagde ...

Hvor er den bare flot og i en skøn farve:) God weekend.

Annette sagde ...

Halløj supermodel... ;-)
En flot vest til dig - og den ser bare helt enkel ud....
Er farven ikke pistacienød'en?

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er den flot til dig og farven er jo helt fantastisk, god model ;-)

HelleJescika sagde ...

Den er virkelig smuk og sikken en dejlig farve.

Gitte Ottosen sagde ...

Kan du fortælle hvor man kan få opskriften henne? jeg er lige ved at finde glæde ved strik frem igen, og den der er jeg godt nok helt forelsket i :-)

Bebiane sagde ...

Hej Lykke og Gitte
Opskriften kan I finde på Marianne Isagers hjemmeside.