søndag, april 10, 2011

Forår i min have
Der er forår i vores have. I dag har vi begge været i gang med at flytte, feje, skubbe og køre, det er en rar følelse, at vi er kommet i gang.
Det har været en krævende tid, travlhed på jobbet, mine kollegaer og jeg kæmper hver dag, for vores fag og vores overlevelse, men de meget stramme besparelser er en hård modstander for os. Jeg er stolt af mine kollegaer, de kæmper virkelig.
I denne uge blev jeg ramt af omgangssyge, det har så taget det meste af en uge at komme ovenpå igen.
Helt naturligt har strikketøjet ligget på sofaen og samlet støv, nu er energien vendt tilbage og jeg har igen fat i pinde og garn.

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Ja, det er hårdt at blive ramt af omgangssyge, som tager alle kræfter.
Stramninger og besparelser er desværre hverdagskost på mange pl.hjem/hjemmepleje - just er vi, hvor jeg arbejder, blevet en mindre i aftenvagten som gør at vi alle giver en tand mere...

emmy sagde ...

Det er godt du har det bedre efter omgangssygen. Jeg kan forstå der er meget af den slags for tiden.

Hvor er det skønt at der igen er havevejr. Nogle fine påskeliljer du har :O)