søndag, april 17, 2011

Det er så lækkert ......
Jeg er så glad for dette nye sjal, det er lige mig. Det skulle fotograferes med det samme, så må vask af sjalet vente til i morgen.  De to blå farver og blonden i lysegrå passer godt sammen.  Rasmilla havde det med på messen i Middelfart og så var jeg solgt.  Jeg er vild med dit Ynglingsgarn Sanne og er allerede i gang med et sjal mere i andre farver. Nu kan det godt blive sommer, jeg glæder mig til, at få min cowboyjakke frem, mit nye sjal vil være perfekt til jeans.
OBS!!! opskrift og garn er snart at finde hos Rasmilla, der mangler lige de sidste justeringer og så kommer den på hendes hjemmeside.

17 kommentarer:

Fríða sagde ...

rigtig, rigtig smukt!
kh.fra Island
Frida

Citronmoster sagde ...

Wau, det ser rigtig lækkert ud :)

Sanne B. sagde ...

Wauv, dér overhalede du mig indenom :-))
Jeg må lynstrikke på mit eksemplar fra nu af, så kan det være jeg når at blive færdig samtidig med dit nr. 2 - hæhæ.
Knus
SanneB

Lis sagde ...

Det er et virkeligt smukt eksemplar. Gode farve og så lige detaljen med en grå blondekant, så ja, jeg tror også det ser godt ud til en cowboy- jakke el. bukser.

Kh. Lis

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Hov, det har jeg da set før ;o) Du har da godt nok har fart på strikkepindene der. Det vil helt sikkert være flot til en cowboyjakke.

KH Tina

Lona sagde ...

det er superflot og blåt er bare altid flot. Sanne's ynglingsgarn er også mit ynglingsgarn, så super lækkert!!

Susannes syslerier sagde ...

Hvor er det dog smukt. Jeg var inde på Rasmilla´s side for at finde opskriften. Det kunne jeg ikke. Ved du, hvor jeg kan finde den? - Det sjal må jeg lave :-)

Pia sagde ...

Det er virkelig flot. Og flot farvekombination.

Anette sagde ...

wow det er flot. Hmmm mon man skulle starte på et nyt strikketøj?

Merete sagde ...

Det er godt nok super flot. Det skal jeg prøve af. Jeg har nemlig noet ynglingsgarn liggende.

Kludemutter sagde ...

Skønt sjal ;)
Er det det mønster der følger med når man køber garn ?

God påske til dig og dine ;)

Yt

Annette sagde ...

Smukt sjal... meget flot kant på sjalet...

Gitte sagde ...

Meget smukt.

Din Sprite er også super lækker. En rigtig sommertop.

Mette Thrysøe sagde ...

Wauw det er bare flot! Perfekt til kølige sommeraftener :)

Lin sagde ...

Er du teststrikker for Rasmilla???? LAekkert sjal og i nogle pragtfulde farver. Du har ret, det er lige til jeans. Din sprite er ogsaa blevet flot.

Mormorstrik sagde ...

Dejligt sommersjal. Flot blondekant.
Ryger direkte på to-do listen ;-)

Sylvia sagde ...

Romantisk og røfft på èn gang!!!!
God påske!