lørdag, marts 26, 2011

Messe i Middelfart

I formiddags gik turen til Middelfart, hvor der i denne weekend er håndarbejdsmesse. Jeg startede hos Sanne og hendes skønne hjælpere. Nyheden hos Rasmilla er Liva, en smart vest i det bløde og helt uundværlige Ynglingsgarn. Garn til et sjal måtte også med hjem.....ja jeg kunne som godt have sovet på den stand, blandt alt det dejlige garn :-)



På stand 107 fandt jeg Geilsk. Her var der også kendte ansigter og selvom standen var propfuld af kunder, var der tid til en hilsen. Bente kunne byde på nyt uldgarn i alt for mange lækre farver og Dydsmønster måtte med hjem :-) Tak for bolcherne, de smager så godt, skulle jeg hilse og sige fra sønnike.



Hos Bente Rønbjerg fandt jeg Vibe, strikket i det dejlige Dunlin. Jeg valgte at strikke blusen og så er jeg vist også klar til foråret. Jeg var rundt og kikke på alle stande og fik også hilst på Yt hos Garniture, som i dag havde besøg af Trine Bertelsen fra "Strikkebogen" hun har nogle meget fine ting med.
Efter næsten 3 timers messe-besøg, er jeg stopfyldt med ny inspiration og føler mig så klar til, at tage hul på foråret.

13 kommentarer:

fru westerskov sagde ...

uhm lækre sager. Jeg vender snuden mod Middelfart i morgen :)

Fríða sagde ...

nöj, hvor fik du nogle lækre ting med hjem. især er jeg vild med den hvide kjole, den du skal strikke som bluse. idéen kan nu nok lures efter billeder selvom jeg ikke har opskriften.
kh.fra Island
Frida

Angelikas quilts and knits sagde ...

sikke nogle dejlige projekter :-) du kommer ikke til at kede dig :-)

Kristine sagde ...

Det ser dejligt ud - glæder mig til at se det færdigt :-)

Annette sagde ...

Ups tænkte jeg, da jeg så dit indlæg her - jeg har da ikke sendt dig mit billede... dit første(øverste) billeder er identisk med et jeg tog samme sted.. sjovt...
Dejlige ting du har fået dig med hjem...Dunlin-garnet har jeg til gode at strikke i...skøn farve..

Anonym sagde ...

Hej. Sikke nogle flotte ting du har købt hvad mon du vil starte med?? Bente Geil kommer snart til Storvorde, tror der ryger lidt af hendes nye garn med hjem.Glæder mig til at kigge med når du går igang.

Hilsen Pia fra Storvorde

Citronmoster sagde ...

Sikke nogle lækre sager :)

Mariann sagde ...

Sikke nogle dejlige ting du har fået med hjem. Dydsmønster fra Geilsk har jeg også kigget på. Vesten fra rasmilla, har jeg ikke set før, og har fluks været inde på hendes side, men den er der desværre ikke endnu, men når den kommer, så må jeg have den :-)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Sikke mange dejlige ting du fik med hjem...

Strikkefuglen sagde ...

Sikke mange lækre ting du har fået med hjem. Der er til nogle timer ;-)
God søndag

Sylvia sagde ...

Så masse flott garn og oppskrifter du fikk med deg hjem fra messen.
Jeg drar til Fanø igjen i September, og må kanskje ta med større kuffert enn jeg gjorde sist!!
Hva skal du strikke på først?

Lin sagde ...

Det lyder som en dejlig dag. Sikke en masse godter du fik med hjem.

Merete sagde ...

Du kan glæde dig til at få Liva færdig. Det er en skøn vest, som jeg har brugt her i weekenden. Det er ellers nogle lækre ting du har købt dig.