mandag, januar 31, 2011

Grøn poncho
Min grønne poncho blev færdig i går, der var gang i pindene, mens håndbolddrengene kæmpede for guld i tv.
Garn og opskrift er købt som kit, da jeg var på messe i Fredericia i oktober.
Jeg er godt tilfreds med den, skøn farve og længeden er perfekt.
Faktaboks:
Design: Lene Trojel Berthelsen
Pinde: Rundpind 6 - 80cm og 4,5 - 60cm
Garn: 100g New Zealansk Lammeuld + 200g Gotlandsk Pelsuld
Ændringer: Jeg var ikke så vild med halsen, derfor har jeg lavet lidt flere indtagninger, hvilket jeg er godt tilfreds med.
Hot or Not: Bestemt hot

12 kommentarer:

Tineke sagde ...

Sikke I klæder hinanden, superflot!

Kludemutter sagde ...

Den ser rigtig fin ud ;)
God som sjal, til en forhåbenlig lun sommer aften ;)

Yt.

marianne sagde ...

Den er super flot:)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er da bare super flot..

Sigrid S. Eriksen sagde ...

Arhj - hvor er den bare flot - og den klæder dig så godt. Jeg må vist finde ud af hvor den kan købes, og så vender jeg nok tilbage, for din halsindtagning er den bedste jeg har set.

Citronmoster sagde ...

Flot poncho :-)

Anette sagde ...

Flot. Den må jeg kigge efter når jeg engang kommer til at mangle projekter ;o)

Angelikas quilts and knits sagde ...

smart ! Og fine billeder. Maaske skulle jeg tage mig sammen og tage nogle af min :-)

Birte sagde ...

Den ser rigtig god ud, flot farve og især god længde.
Flot flot arbejde

Hilsen Birte

Strikkefuglen sagde ...

Hvor er den flot, jo flere gange jeg ser den jo mere ønsker jeg..
Skulle have købt den på messen.

Kristine sagde ...

Flot poncho- og den ser ud til at have den helt rigtige længde - ikke for lang og ikke for kort :-)

Sylvia sagde ...

Den ble flott til deg.
Jeg er netopp ferdig med å strikke en lignende, men i dag viser jeg en sjelevarmer i samme farge som din ponsjo. Det er deilige ting å ha nå som det blir varmere dager.