tirsdag, december 07, 2010


Så smukt i morges hos Annette

 I formiddag kørte jeg ud til Annette, vi havde slået os sammen og købt garn hos Garnudsalg. Strikkekurven var pakket med strikketøj og rundstykker og så var det af sted. Prøv at se, hvilken udsigt Annette har at nyde hver dag, jeg måtte bare stå og nyde det, inden jeg gik ind til Annette og den varme kaffe.

Garnet behøver sikkert ikke nogen nærmere præsentation, det er så lækkert og nu er det kommet hjem og
hvor jeg dog skal hygge mig med det i aften. De flotte kort var med i pakken, måske skal de bruges som pynt.

Inden jeg kørte fra Annette skulle jeg lige have dette lille røde juleæble med hjem, jeg nænnede næsten ikke at spise det. Garnet er en anden lille historie, Annette har nemlig strikket nogle meget flotte halvhandsker i dette garn, det er så flot en blå farve.......desværre er der lige nok til en handske, så jeg må på jagt efter efter mere af samme garn.
 Tak for en dejlig formiddag Annette.

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Ja tusind tak for dejligt selskab, tiden løber altid for os.....
ja udsigten over markerne er ganske vidunderlig....især når rimtågen lægger sig..
Æblet er de skønne Pigeon-æbler, som er mit favoritæble, som jeg altid har mange af i huset ved juletid...
Garnresten du fik med hjem, skal jeg nok forsøge at finde mere til...så du kan få dine halvvanter...

Tineke sagde ...

Nej mums da! Både for udsigten, garnet og den lækre rest du fik med dig hjem. Graaaamse gramse :)

strikkeentusiasten sagde ...

Sikke en hygge dag I har haft.....meget flot udsigt og en rigtig dejlig garnpakke som du helt sikkert nok skal nyde ( jeg har også været der)....;-))

Lin sagde ...

Lyder som om I to rigtigt har hygget. Dejligt. Og godt at I kan dele fragtomkostninger. Jeg maa til at lure lidt mere paa det garnudsalg saa jeg kan vaelge til Cecilia-kjolen. Men det bliver efter jul, for foreloebigt er der 30 noegler geilsk ty uld der skal strikkes foerst (jeg proever at holde godt fat i frk Selvdiciplin, men det er svaert).
Skoen udsigt, tak fordi du deler den med os.