søndag, december 19, 2010

Godtepose
Jeg husker disse Godteposer med stor glæde. I dag er det ikke mig der er modtageren, men min søn. Giveren er min far, jeg husker hvert år til december,  min søster og jeg kikkede længselsfuldt efter vores far, når han kom hjem fra arbejde, havde han mon de 2 brune kasser med hjem i dag? Dengang var alle herlighederne pakket i en kasse og foruden det dejlige slik, var der også dejligt frugt. I dag henter far stadigvæk Godtposer og jeg er så glad for, at lige netop den tradition stadigvæk lever videre, nu mellem morfar og børnebørn, dejlige minder, som min søn nu også får.

4 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Hvor hyggeligt:))

Fríða sagde ...

sikke en hyggelig tradition. jeg tager også hvert år, nogle dage för jul, i butikken og fylder en pose op med godter til de voksne börn der har fået sit eget hjem, og bringer over til dem; lidt lækker ost, fint syltetöj, håndlavet konfekt, kiks, måske en flaske godt vin, fine servietter og smukke lys. sådan lidt som kompensation for al den forkælelse de stadig hjemmeboende får.
kh.fra Island
Frida

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det lyder som en meget hyggelig juleting..

Vilma sagde ...

Godteposer er et must , ingen jul uden disse fantastiske poser som man kan fylde efter behag . :-))