torsdag, oktober 21, 2010

Mums for en lagkage!!!

I går lavede jeg denne chokoladelagkage. Min mand skulle til møde i Lions og han måtte da have noget godt med til kaffen og den er god, kan jeg godt sige. Opskriften finder du her jeg har smurt et lag hjemmelavet solbærmarmelade på bundene, inden jeg kom chokoladecremen på, det frisker lidt op på kagen, syntes jeg.
Om min mand var tilfreds da han kørte af sted med lagkagen, jo det var han helt bestemt og der var lidt tilbage til sønnike og jeg.

8 kommentarer:

strikkeentusiasten sagde ...

Hvor ser den god ud kan da godt forstå manden var tilfreds...savle savle :))

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Hvor ser den bare lækker ud.

Sylvia sagde ...

Mmmmm....og jeg som elsker kaker!!!

Randi sagde ...

Uhm den ser lækker ud. Fadet den står på er rigtig flot.

Lin sagde ...

Lige til at saette taenderne i. Hvor er det aergeligt at man endnu ikke kan smage over nettet ( men det kommer nok hehe)

Annette sagde ...

Lækker lækker ser den ud... og jeg er sikker på den smagte fortrinligt...
Du forkæler din mand...

Bebiane sagde ...

Tak for roserne og til Annette, min mand forkæler også mig :-)

emmy sagde ...

Hvor ser den lækker ud, jeg kan godt forstå at din mand var tilfreds - godt der blev et stykke til dig og sønnen :)