fredag, oktober 15, 2010

Fredag og fridag

Nøøj hvor jeg trængte til min fridag i dag, efter 4 hektiske arbejdsdage, var det godt med en dag, hvor der skulle slappes af. Sønnike havde motionsdag i skolen, ligesom alle andre skolebørn i Danmark.
 I eftermiddags fik jeg kogt æbler og ristet lidt rasp på panden og senere i aften, skal æblekagen pyntes med flødeskum og nydes til en god kop kaffe. Jeg har lige en aftenvagt på søndag og så er der også lidt efterårsferie til mig. Rigtig god fredag til jer alle.

4 kommentarer:

Citronmoster sagde ...

MMmm, lækker æblekage. Min efterårsferie blev skudt igang i eftermiddags. God fredag til dig :-)

Sylvia sagde ...

I Norge er dette en "gammel" dessert, som vi kaller "Tilslørte Bondepiger". Så når du skal servere denne, må du spørre om de har lyst på Tilslørte Bondepiger!

For tiden har jeg Danske-besøk, og det er såååååå hyggelig!
God weekend.

Vilma sagde ...

MMMmmmm æblekage , det er mums :-)

God ferie til dig , når du når så langt :-)

Lin sagde ...

Mums, hvad tid skal vi komme???????