fredag, oktober 29, 2010

Det oser af kreativitet i Fredericia

Så oprendt dagen endelig. Jeg har været til Kreativ messe i Fredericia i dag, med Annette L.  Da jeg ankom en ½ time før Annette, tog jeg da lige lidt forskud på alle herlighederne og startede hos Geilsk, hvor Bente og hendes trofaste hjælpere tog imod :-)

Prøv lige at se alt Bentes dejlige garn, det ligner jo en hel bolchebutik........skønne farver

Garniture har også en flot stand, her stod Yt og hilste på os. Jeg syntes det var en fornøjelse at se alle de dejlige garn i virkeligheden.

Annette Danielsen kom på den lille scene og fortalte om hendes mange flotte designs. Jo...jo jeg fik fat i hendes nye bog der kunne købes hos Garniture.

......der kom der mange dejlige sager med hjem.......

                                                   mere guf!!

7 kommentarer:

Tineke sagde ...

Hvor godt I kom af sted, jeg fandt først ud af kl 14.15 at jeg lige kunne smutte en tur, så vrrooom til Fredericia, men jeg nåede desværre ikke at hilse på jer. Men det er skønt derover!

Annette sagde ...

Ja, tusind tak for nogle fornøjelige timer - og ih hvor er der kommet meget inspiration med hjem...
Mange rigtig flotte stande med søde, hjælpsomme og venlige udstillere, der villigt fortalte om deres ting...

kludemutter sagde ...

Dejligt i kikkede fordi ;)
Sikke skønne sager du fik med hjem.

Yt.

strikkeentusiasten sagde ...

Skønne ting du har hjembragt, jeg begrænsede mig en hel del, ved jo der er garnpakke på vej fra Hr. Weller....syndes iøvrigt også at messen er rigtig flot og indbydende med masser af inspiration.

emmy sagde ...

Det lyder til at være hyggeligt på messen med masser af dejligt garn i hele farvepaletten og gode strikke-designere.

Gode ting du fik med hjem. Jeg har også købt den nye strikkebog af AD :)

Inger Risengaard sagde ...

Hyggeligt at hilse på jer, kan se at du også fik lidt med hjem ;-)

Strikkefuglen sagde ...

Dejlige ting du har fået med hjem. Var der idag og synes rigtig godt om det.