onsdag, september 01, 2010

Flotte Lyng farver

Helt tilbage i efteråret 2007 var jeg teststrikker for Geilsk. Trøjen hedder Mellemrumstrøjen og det var et meget spændende og lærerigt projekt at være teststrikker. Jeg gør det gerne igen. Desværre blev jeg aldrig 100% færdig med trøjen, der manglede det ene ærme, heldigvis var Bente tilfreds med min gennem arbejdelse af opskriften, men hos mig kom den til at ligge i kurven,  skidt da garnet jo er af virkelig god kvalitet. Designet fejler ikke noget, jeg var bare ikke tilfreds med mit eget færdige resultat.


Men nu skal det være nok,  jeg er gået i gang med at trævle trøjen op, der skal laves noget af garnet. Den smukke lyngfarve, velkommen efterår :-)

4 kommentarer:

Lin sagde ...

Teststrikker, det lyder dog spaendende. Jeg kan godt forstaa du ikke vil lade det pragtfulde garn "bare ligge i kurven". Skoen farve og saa saerligt her til efteraaret. Glaeder mig til at se hvad du finder paa.

Henriette sagde ...

Det er en skøn farve - det er helt sikkert at du skal strikke noget som du kommer til at bruge. Elsker simpelthen den farve.

Helle sagde ...

Lidt synd når du nu er så langt --hmm men farven er da super super,synes ikke jeg kan finde den mørke hos Geilsk ??
Venter og ser hvad du finder på ;-))

Anonym sagde ...

Flot trøje og dejlig farve. Har længe søgt efter mønster til trøjen, men kan åbenbart ikke købes mere. Vil du dele en kopi med mig?