lørdag, august 14, 2010

Kender I det?

Der skulle bare ske noget nyt, jeg kunne mærke panikken brede sig....slet ikke rart. I kender det sikkert selv, en ny årstid nærmer sig og så skal der da ske noget nyt, et kik rundt i diverse netbutikker med hylderne fyldte af uld, men endnu ikke nye opskrifter...jeg venter og glæder mig.
Ventetiden blev for meget, derfor bestilte jeg garn til Marie´s kjole hos Rasmilla og den er jeg godt i gang med....jeg er rolig igen og er så veltilpas. Nu vil jeg tilbage til sofa og strikke rigtig god lørdag til jer alle derude :-))

12 kommentarer:

strikkeentusiasten sagde ...

Uha... ja kender det kun alt for godt, jeg har huset fuldt af projekter der skal være færdige så jeg lukker øjnene så godt som det er muligt....: ) for evt. fristelser i blogland og internetbutikker : )))

Annette sagde ...

Er selv lige inde i en tilsvarende "startitis-periode" - det er frygteligt ikke at ha noget i hænderne...
Sød model du har valgt...

Angelika sagde ...

Den kjole er jeg ogsaa vild med, men jeg kender ingen der kan begaves med saadan en, saa jeg maa styre mig ;-)

Britt sagde ...

Jow da! Og den kjole er så fin at det er en super kur.

Tineke sagde ...

Den er bare SÅ sød, glæder mig til at se den færdig :)

Randi sagde ...

Ja det lyder velkendt :o).
Det er rigtig ubehageligt-

God weekend.
Kh Randi

kludemutter sagde ...

ja, tror vi alle går og venter spændt på nyhedder.
jeg var på messe i Vejle igår,
og der er nyt på vej ud i butikkerne ;)

Hvor er den sød den kjole.

Yt

Vilma sagde ...

Kender det godt , ventetiden, indtil noget strik med substans kommer i gang , bruges til at hækle et par karklude eller to :-))

Lin sagde ...

Ja den kjole kan du ogsaa roligt gaa igang med, for den er da saa soed.

emmy sagde ...

Glæder mig meget til at se det færdige resultat.
Det er altid spændende når der kommer nyheder i garnbutikkerne m.m. også selv om ens projekterne hober sig op :)

Lona sagde ...

godt du fandt den bedste kur mod rastløshed ;o)

emmy sagde ...

Ja - det kender jeg godt, nye projekter og garn det er lykken - men jeg har så meget der skal være færdig først. Jeg kunne sagtens fristes til at strikke denne lille pigetop :))