onsdag, august 04, 2010

Feriestrik

Foruden de 3 bøger jeg har læst i ferien, har jeg også hygget mig med strikketøjet. Jeg blev nemlig færdig med min lille sommertrøje strikket i Luksusgarn fra Rasmilla.

Her er den fotograferet i forteltet, det skal lige siges, at den er lagt lidt forkert, forstykkerne er lige store :-)

Faktaboks:
Garn: Råhvid Luksusgarn 70% uld / 30% silke fra Rasmilla
Forbrug: ca. 250g
Pind: Strikket med 2 tråde på pind 4
Mønster: Marks & Kattens - fra lille strikkehæfte fra Hendes Verden
Hot/Not: Det er en rigtig sød lille sommertrøje, garnet er virkelig kommet til sin ret efter en omgang håndvask.

5 kommentarer:

Mariann sagde ...

Sikke da en fin lille bluse, du har fået strikket.
Jeg er altså også stærkt fristet til at prøve det samme garn, når der lige er afsluttet et par projekter :-)

Merete sagde ...

En dejlig lille trøje. Den får du sikkert stor glæde af.

Sidsel sagde ...

Så fin! Ukjent garn for meg, men det virket til å være et delikat garn.
Fortsatt god uke til deg.

emmy sagde ...

Hvor er den blevet fin din sommertrøje. Det lyder til at være noget lækkert garn, det må jeg prøve engang.
Altid dejligt med gode bøger i ferien:)

Lin sagde ...

Foerst tillykke med laekkert koekken. Det ser hammer godt ud. Og dejligt at alt det roderi er overstaaet ikk??? I var paa Stevns, jamen derfra var der ikke lang vej ned til os i Vaeggerloese paa Falster. Havde jeg vidst det havde du lige faaet en invitation. Flot troeje du har faaet faerdig. Det lyder som et eftersommer-hit. Er selv lige blevet faerdig med rundstykket fra Geilsk som du saa pragtfuldt anbefalede mig. Tak for det.