lørdag, juli 31, 2010

Dejlig ferie

En dejlig sommerferie er snart slut, på mandag er det på arbejde igen og jeg er så klar. Vi har i år været på camping ved Stevns på Sjælland, hvor vi var i 14 dage på Vemmetofte strandcamping, så dejlig natur omkring os, tæt ved skov og strand. Den sidste uge har vi været på vores ynglings campingplads på Tåsinge, Vindbyøre camping har vi efterhånden besøg igennem mange år, vi elsker det sted, skal besøge det hvert år. Vores 3 uger, har bestemt været afslappende, vi har ikke ladet os styre af tiden. Jeg fik læst disse 3 bøger og fik også en lille sommertrøje færdig, billede og faktaboks senere.

6 kommentarer:

Sidsel sagde ...

Koselig å høre at ferien din har vært så fin. Jeg regner med at du har fått ladet batteriene og klar for å ta fatt på høsten:-) Jeg har arbeidet i en uke og savner det å ha ferie litt......:-)
God helg til deg.

Liselotte sagde ...

Vemmetofte ved Stevns - åh hvor ærgerligt, I skulle da lige have kigget forbi, det ville have været så hyggeligt

Lydert sagde ...

Der er da næsten ikke noget mere afslappende end campingferie. Dejligt at I er ladet op til at komme tilbage på jobbet

nettie sagde ...

Det lyder som en herlig ferie. Dejligt at i har nydt den så meget. Det er aldrig tosset at få ladet batterierne op på den måde.
Knus fra
nettie

Kisser sagde ...

Der er SÅ skønt på Vemmetofte Camping. Jeg var fastligger der igennem 10 år og nød hvert et minut. Også om vinteren - vågne op en nytårsmorgen i knirkende sne hører til særdeles skønne minder.
Hav en herlig onsdag.

Vilma sagde ...

Dejligt med ferie ,og så camping , det har jeg vist ikke været på siden jeg var barn :-) God uge til dig .