fredag, juni 04, 2010

15 års bryllupsdag

I går havde vi bryllupsdag, tænk at det er 15 år siden, at vi  mødtes oppe i kirken og endelig fik hinanden. Dagen i 1995 var ligeså smuk og solrig som den var i går, et eventyr havde været forud og et nyt kunne begynde. Gemalen min overraskede mig med denne blå iPod, så er udstyret i orden, når Fruen skal ud på sine løbeture. Jeg kvitterede med god mad og vin og alle var glade.


Og denne buket kom til os, da vi sad udenfor og spiste i haven. To mennesker som vi holder så meget af, havde tænkt på os, vi blev meget overrasket og glade, blomsterne er så smukke.

7 kommentarer:

Annette sagde ...

Et forsinket tillykke herfra os....
Dejligt at Jeres dag igår var god...Dejlig gave fra manden.

Henriette sagde ...

Tillykke med dagen. Det lyder som om i begge har haft en god dag :o)

Lin sagde ...

Hjertelig tillykke. 15 aar, tiden flyver ikk? Men jeg skal da love for at du er blevet forkaelet. Skoen Ipod. (Skal du strikke Ipod-sok?????)Saa er det bare paa med loebeskoene og ud i det blaa.

Dorthe sagde ...

Kære Bebiane
Tillykke med bryllupsdagen. Jeg blev yderst overrasket over at se dig i gågaden i Aalborg i aftes - det var ikke lige dig, jeg forventede at møde :-). Håber I nød aftenen
Kh
Dorthe

Beate sagde ...

Gratulerer med bryllupsdagen som var. 15 år er flott! Kjekt med venner som husker på :)

Vilma sagde ...

Tillykke :-) iPoden bliver en tro følgesvend , er selv den lykkelige ejer af een .

Bettina sagde ...

Et noget forsinket tillykke til dig og Arne - der velsagtens slet ikke er hjemme i disse dage men i Frankrig!? Sådan en iPod er en skøn ting! Jeg gav Brian en til jul, til lydbøger...og nu er han næsten lige så uadskillelig fra sin som jeg fra min iPod Touch! :o)